Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mobimania.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
Cene
Vse cene so izražene v EUR.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cenik dostave
Za vsa naročila zaračunamo stroške pošiljanja 3,50€. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, kar znaša 1,00€. Prav tako tudi pri plačilu preko PayPal.
Za vse nakupe nad 35€ je dostava brezplačna.
Trajanja dostave: 1-3 delovne dni
- Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.
- Če je plačilo po povzetju, PayPal-u ali s plačilno kartico, se naročeno blago odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
- Če je plačilo na transakcijski račun podjetja se naročeno blago odpremi po prejemu plačila oz. nakazila na TRR podjetja. Razen, če nam pošljete potrdilo o plačilu na info@mobimania.si naročeno blago odpremi še isti dan ob prejemu potrdila.
Možnosti plačila
- Po povzetju,
- po predračunu,
- plačilo s karticami VISA, MASTER CARD, MAESTRO,
- na Pay Pal račun.
Naši podatki za nakazilo
RENEWA SKIN d.o.o.,
POLJE 30, ZAGORJE OB SAVI,
IBAN: SI56 6100 0002 9556 926
BANKA: Delavska hranilnica d.d., Ljubljana
Vračilo blaga
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek poštnine.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo znesek vrednosti nakupa brez poštnine takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Kupec je do vračila poštnine upravičen v primeru reklamacije izdelka, se pravi poškodbe, napačno poslanega artikla…
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:
- izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
- izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
- drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo;
- izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
RENEWA SKIN d.o.o.,
PE MOBIMANIA
Gosposka ul.21
2000 MARIBOR
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v štirinajstih dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Pri personaliziranih izdelkih je potrebno upoštevati odstop v odtenkih barv in o kvaliteti naloženih slik, zato za omenjene zadeve reklamacij ne upoštevamo.
Naročilo
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.mobimania.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.
POJASNILA GLEDE NAKUPA PERSONALIZIRANIH ARTIKLOV IN TISKANIH MOTIVOV
Podjetje Renewa Skin d.o.o. omogoča strankam personalizacijo ovitkov, kjer kupec sam naloži sliko, napis ali ime. S tem se naročnik zavezuje, da v celoti prevzema odgovornost za materiale, ki jih je posredoval. Prav tako je kupec seznanjen, da so taki ovitki lahko objavljeni na FB in IG strani spletne trgovine Mobimania.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame in je po preteku čakalnega roka na pošti vrnjen na naslov pošiljatelja, se le to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroči finančno škodo. Kupec je v tem primeru odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja/vračanja paketa podjetju, ter 20% vrednosti izdelka, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kjuec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se terjatev rešuje preko pristojnega sodišča.
V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljo obravnavo kot zlorabo. V tem primeru znašajo stroški neprevzema 25,00 € neto in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, odpošiljanja in vračila pošiljke.
Gratis in promocijski izdelki
Za gratis in promocijske izdelke se reklamacije ne upoštevajo, edino v primeru, da stranka krije zavarovalnino v višini 0,99 EUR, ki jo sistem ponudi ob zaključku naročila. V tem primeru je stranki potrebno le poslati elektronsko sporočilo na info@mobimania.si ali poklicati na tel.številko 051 651 200. V primeru, da gratis izdelkov nimamo več na zalogi, se poslužujemo pravice do zamenjave izdelka, ki pa je v enaki vrednosti kot prvotni gratis izdelek.
Komunikacija
Podjetje Renewa skin d.o.o. bo s kupcem stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.
Pritožbe in spori
Naše podjetje spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 051 651 200. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@mobimania.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Trbovljah.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.